Green Carpet Turku Oy

Yrityskysely markkinoinnin tueksi

Green KnowHow -ympäristöliiketoiminnan kehittämispalvelun ensimmäinen projekti tehtiin Green Carpet Oy:lle vuoden 2013 keväällä. Turun AMK:n monialainen opiskelijaryhmä tehtävänä oli selvittää yrityksille suunnatun kyselyn avulla ympäristöasioiden merkitystä yritysten hankintapäätöksissä. Kyselyn tulokset esitettiin yrityksille kolmen kuukauden kuluttua toukokuussa.

Yritysedustaja Henri Asposalo (oikealla). Monialainen opiskelijaryhmä koostui kestävän kehityksen, liiketoiminnan logistiikan sekä kone- ja tuotantoteknologian opiskelijoista.

Yritysedustaja Henri Asposalo (oikealla). Monialainen opiskelijaryhmä koostui kestävän kehityksen, liiketoiminnan logistiikan sekä kone- ja tuotantoteknologian opiskelijoista.

Opiskelijat kokivat oppineensa runsaasti kyselyiden tekemisestä. Suurta lisäarvoa opiskelijat tunsivat saaneensa aidosta työelämäkontaktista; opiskelijat kehittivät projektihallintataitojaan aikataulutukseen, organisoinnin, ryhmätyöskentelyn, viestinnän ja ongelmanratkaisukykyjen suhteen.

Esitys ja työ olivat erittäin mielenkiintoisia ja myös hyödyllisiä. Opiskelijoiden kanssa tehtyjen projektien kautta yritykset voivat kehittää ympäristöliiketoimintaansa. Projektit myös tuovat yritykselle näkyvyyttä ympäristöliiketoiminnassa. Loistava tapa laajentaa yrityksen verkostoja!

Henri Asposalo, toimitusjohtaja

Toimeksiantaja

Green Carpet on vuonna 2009 toimintansa aloittanut mattojen kokonaispalveluja tarjoava yritys.